Regulations
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa warunki korzystania z elektronicznego systemu sprzedaży biletów znajdującego się pod adresem elektronicznym https://tickets.smr.com.pl/
- Podstawę prawną niniejszego Regulaminu stanowią w szczególności:
- Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 147 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2016 r. poz. 615 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).
- Określenia użyte w niniejszym Regulaminie otrzymują następujące definicje:
- Sprzedawca - Michał Kuśnierz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Michał Kuśnierz SMILE REPREZENT wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej pod nr NIP 9581297399; adres: ul. Zorzy 11, 81-601 Gdynia;
- Użytkownik - osoba korzystająca z systemu sprzedaży biletów online, tj. pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych (w tym Konsument), prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która za pośrednictwem Serwisu dokonuje zakupu Biletów;
- Konsument- osobę fizyczną zawierająca Umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- System - system sprzedaży biletów online znajdujący się pod adresem elektronicznym https://tickets.smr.com.pl/ za pośrednictwem, którego Sprzedawca dokonuje sprzedaży Biletów na Wydarzenie bez jednoczesnej obecności stron przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej;
- Bilety - dokument w formie elektronicznej, uprawniający do wstępu na wydarzenie w terminie oraz miejscu określonym przez Sprzedawcę zakupione za pośrednictwem Systemu;
- Organizator - osoba lub firma odpowiedzialna za organizację wydarzenia.
- Wydarzenie- wydarzenie, na które Użytkownik może zakupić Bilet za pośrednictwem Systemu znajdującego się na stronie internetowej https://tickets.smr.com.pl/
- Zamówienie – procedura prowadząca do zawarcia Umowy sprzedaży Biletu, poprzedzona wyborem rodzaju Biletu, formą płatności oraz odbioru;
- Umowa – umowa sprzedaży Biletu, która jest zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem;
- Dane osobowe Użytkownika – dane Klienta, w tym dane o charakterze osobowym przetwarzane w celu realizacji Zamówienia;
- Cena – cena jednostkowa Biletu zamieszczona w opisie Biletu, wyrażona w złotych polskich oraz zawierająca podatek od towarów i usług (VAT); Cena nie zawiera Kosztów dostawy;
- Koszty dostawy – koszty dostarczenia Biletu, które pokrywa Użytkownik;
- Płatność – zapłata należności za złożone Zamówienie, obejmująca Cenę oraz Koszty dostawy, w sposób wybrany przez Użytkownika podczas dokonywania Zamówienia;
- Korzystanie z Serwisu odbywa się przy użyciu systemu teleinformatycznego zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie jak również wysyłanie i odbieranie danych przez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- W celu korzystania z Systemu, Użytkownik powinien:
- posiadać komputer lub inne urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych (np. Safari 6, Internet Explorer 10, Firefox 3, Opera 10, Chrome 4 lub nowsze) oraz dostęp do sieci Internet,
- włączyć obsługę plików cookies,
- włączyć obsługą języka JavaScript, ramek i stylów CSS,
- posiadać system operacyjny (np. iOS, Microsoft Windows 10 lub nowsze).
- Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i zasadami współżycia społecznego, a także w sposób niezakłócający funkcjonowania działania Systemu.
- Przed złożeniem Zamówienia Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i dokonać jego akceptacji.
- Zawartość strony Systemu stanowi własność Sprzedawcy i jest prawnie chroniona.
§ 2 Bilety oraz składanie Zamówień
- Sprzedawca umożliwia Klientowi składanie Zamówień przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
- Bilety są odpłatne i wiążą się z obowiązkiem uiszczenia Ceny po stronie Użytkownika.
- Przed złożeniem Zamówienia Użytkownik dokonuje wyboru rodzaju Wydarzenia, rodzaju Biletu, ilości Biletów, sposobu dostawy, sposobu Płatności.
- W przypadku Biletów imiennych, dane wskazane na Bilecie muszą być zgodne z dowodem tożsamości Użytkownika.
- Cena za wybrane przez Użytkownika Bilety widoczna jest podczas składania Zamówienia
- Celem realizacji Zamówienia, Użytkownik zobowiązany jest podać Dane osobowe Użytkownika umożliwiające kontakt z Użytkownikiem, takie jak w szczególności:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu,
- adres e-mail.
- Podanie powyższych Danych osobowych Użytkownika jest dobrowolne, lecz niezbędne dla realizacji Zamówienia.
- Klient potwierdza chęć złożenia Zamówienia Biletu poprzez kliknięcie ikony „Zamawiam i płacę”. Z chwilą kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę” dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży Biletu pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem.
- Po złożeniu Zamówienia na adres e-mail Użytkownika podany w formularzu wysyłana jest wiadomość e-mail potwierdzająca fakt złożenia Zamówienia oraz zawierająca niniejszy Regulamin.
- Użytkownik otrzymuje zamówiony Bilet po dokonaniu Płatności.
- Nieuiszczenie należności za złożone przez Klienta Zamówienie w terminie 20 minut od otrzymania mailowego potwierdzenia powoduje jego anulowanie.
- W zależności od wyboru Klienta, zakupiony przez niego Bilet może mieć jedną z poniższych form:
- Dokument w wersji elektronicznej – plik PDF przesyłany Użytkownikowi na podany przez niego adres poczty elektronicznej, który Użytkownik może wydrukować samodzielnie;
- Dokument w wersji elektronicznej w postaci kodu kreskowego przesyłany Użytkownikowi na jego urządzenie mobilne.
- O konieczności odwołania lub przesunięcia terminu Imprezy, z jednoczesnym wskazaniem tego terminu, Sprzedawca powiadomi na stronie Systemu.
§ 3 Płatności oraz dostawa
- Dokonanie Płatności odbywa się przed realizacją Zamówienia.
- Sprzedawca akceptuje następujące metody Płatności:
- przelew elektroniczny z wykorzystaniem serwisu płatności elektronicznych,
- płatność kartą z wykorzystaniem serwisu płatności elektronicznych.
- W przypadku wyboru Płatności w trybie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 1-2 powyżej, Użytkownik zostaje automatycznie przekierowany do serwisu płatności elektronicznych.
- Dniem dokonania Płatności jest dzień zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Na życzenie Klienta Sprzedawca wystawia Fakturę VAT.
- Bilet dostarczany jest na adres e-mail lub adres korespondencyjny podany podczas składania Zamówienia.
§ 4 Postępowanie reklamacyjne
- W przypadku stwierdzenia przez Klienta, że Umowa została wykonana niezgodnie z niniejszym Regulaminem lub przepisami prawa, a także w przypadku pozostawania przez Sprzedawcę w zwłoce, Użytkownik uprawniony jest do złożenia reklamacji na adres Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: Michał Kuśnierz SMILE REPREZENT ul. Zorzy 11, 81-601 Gdynia lub mailowo: biuro@smr.com.pl
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest podanie przez Klienta danych osobowych umożliwiających właściwe rozpatrzenie reklamacji, a także podanie w sposób zrozumiały i precyzyjny powodów złożenia reklamacji oraz zakresu działań, których wykonania Użytkownik domaga się od Sprzedawcy.
- Zgłoszenia reklamacyjne zostanie rozpatrzone przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od ich otrzymania. Otrzymanie oznacza odebranie przesyłki wysłanej pocztą tradycyjną bądź dzień wysłania zgłoszenia reklamacyjnego na adres e-mail wskazany w § 4 ust. 1 Regulaminu.
- W razie niekompletności lub wątpliwości uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Użytkowania z prośbą o jej uzupełnienie w formie elektronicznej, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres wskazany przez Użytkownika przy składaniu Zamówienia.
- Brak odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od jej złożenia jest równoznaczne z jej uwzględnieniem.
- O wyniku postępowania reklamacyjnego Użytkownik zostaje powiadomiony na adres e-mail wskazany przez Użytkownika przy składaniu Zamówienia.
- W razie uwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji dotyczącej wykonania Umowy, Sprzedawca dokona czynności zmierzających do naprawienia stanu będącego podstawą reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji w całości lub części Użytkownik otrzyma pisemne uzasadnienie.
§ 5 Odpowiedzialność i zwrot Biletów
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za poniesione przez Użytkownika szkody spowodowane korzystaniem przez niego z niezabezpieczonego i nieposiadającego ochrony antywirusowej urządzenia, za pomocą którego łączy się z siecią Internet jak również jakość usług operatorów telekomunikacyjnych, za pośrednictwem których Użytkownik łączy się z siecią Internet w celu korzystania z Systemu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przebieg oraz skuteczność transakcji dokonywanych za pośrednictwem serwisu płatności elektronicznych.
- Sprzedawca informuje, iż z uwagi na konieczność prowadzenia prac konserwacyjnych i technicznych, niezbędnych dla utrzymania Systemu, może nastąpić czasowe i krótkotrwałe ograniczenie dostępu do Systemu. Sprzedawca zobowiązuje się prowadzić prace konserwacyjne w taki sposób, aby były one jak najmniej dolegliwe dla Klientów. O ile będzie to możliwe informacja dotycząca prac konserwacyjnych będzie widoczna na stronie internetowej Systemu ze wskazaniem dnia oraz godzin planowanych prac.
- Zakupione Bilety nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem przypadku odwołania imprezy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo udzielania rabatów i przeprowadzania czasowych promocji na stronie Serwisu, co może mieć wpływ na obniżenie Ceny Biletów na wybrane imprezy. Rabaty oraz promocje obowiązują w czasie składania Zamówienia i nie mogą stanowić podstawy roszczeń Użytkownika w stosunku do Sprzedawcy, w szczególności Użytkownik nie może domagać się od Sprzedawcy zwrotu różnicy pomiędzy rzeczywistą Ceną uiszczoną przez Użytkownika a nową niższą Ceną, po której Sprzedawca sprzedaje Bilety na warunkach promocyjnych, jeśli promocja nie obowiązywała w chwili składania przez Użytkownika Zamówienia.
§ 6 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Michał Kuśnierz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Michał Kuśnierz SMILE REPREZENT wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej pod nr NIP 9581297399; adres: ul. Zorzy 11, 81-601 Gdynia, który przetwarza dane Klientów w celu realizacji Zamówienia lub – w przypadku zgłoszenia przez Użytkownika reklamacji – w celu rozpatrzenia reklamacji.
- W zależności od udzielonej przez Klienta zgody, jego dane osobowe, w szczególności adres poczty elektronicznej e-mail oraz numer telefonu mogą być przetwarzane w celach marketingowych, przez co rozumie się także przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Użytkownika przy składaniu Zamówienia.
- Podanie danych osobowych Klienta jest dobrowolne, lecz niezbędne dla realizacji Zamówienia.
- Klientowi przysługuje prawo wglądu do treści swych danych oraz ich poprawiania.
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
- W przypadku Użytkownika będącego Konsumentem, znajdują zastosowanie przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów. W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą.
- Konsument przyjmuje do wiadomości, iż zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 7 ust. 2 nie przysługuje w przypadku usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeśli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi i tym samym nie jest możliwe odstąpienie od umowy sprzedaży Biletu.
§ 8 Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem elektronicznym https://tickets.smr.com.pl/pl/content/1/Regulamin w wersji elektronicznej, umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa lub w celu ulepszenia jakości świadczonych usług.
- Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w dniu publikacji. W celu uniknięcia wątpliwości, zmiany w Regulaminie nie mają wpływu na Zamówienia złożone przed dniem wejścia w życie zmian.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r., Nr 43, poz. 296 późn. zm.).
- Sprzedawca informuje, że Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności Konsument może zwrócić się do polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie polubownego zakończenia postępowania w sporze pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może także złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.